more SAFETY and FUN
wartość koszyka: 0 pln ; dostawa od 8 pln, do darmowej dostawy brakuje 100 pln
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
KOD RABATOWY
OK
  rozmiar cena ilość wartość rabat
dostawa od 8 pln, do darmowej dostawy brakuje 100 pln
do zapłaty: 0 pln
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE

REGULAMIN  SKLEPU  INTERNETOWEGO

Sklep internetowy firmy Saxo Group sp. z o.o. sp. k. ul. Barlickiego 13/Oficyna I, 44-100 Gliwice, działający pod adresem www.zbrojownia.pl prowadzony jest przez Saxo Group sp. z o.o. sp. k.
ul. Barlickiego 13/Oficyna I, 44-100 Gliwice, NIP: 631-216-68-31. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.
DEFINICJE:

Sklep internetowy (Sklep) – prowadzony przez firmę Saxo Group sp. z o.o. sp. k. serwis internetowy, dostępny pod adresem www.zbrojownia.pl, umożliwiający Klientom Sklepu składanie zamówień.
Oferta - towary / produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.zbrojownia.pl
Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.zbrojownia.pl
 
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
 
  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.zbrojownia.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
  2. Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
  3. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień oraz brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje
    dane oraz ustawienia konta.
  4. Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.
  5. Złożenie oraz skompletowanie zamówienia jest potwierdzane wiadomością e-mail.
  6. Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba, że wybrano formę zapłaty
    "za pobraniem" lub odbioru osobistego. Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych.
  7. Wszystkie ceny podane w sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena towaru podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane
    przez przepisy obowiązującego prawa.
  8. Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić obsłudze sklepu, zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.
   
DOSTAWA
  1. Koszty dostawy:
    - odbiór osobisty 0 pln w CH Auchan Gliwice, ul. Rybnicka 207 lokal 19
    paczkomat InPost 8 pln
    - kurier InPost 12 pln
    - kurier InPost pobranie 15 pln

    - zakupy o łącznej wartości 100 pln wysyłane są na terenie Polski za darmo
    - wysyłka zagraniczna (kraje Unii Europejskiej) 60 pln €15 (opłata stała)
  2. Realizujemy także przesyłki międzynarodowe na terenie krajów Unii Europejskiej. Zryczałtowany koszt wysyłki do kraju leżącego w Unii Europejskiej wynosi  60 pln €15 (waga przesyłki do 5kg).
    W
     przypadku wagi powyżej 5kg, wycena jest przygotowywana indywidualnie z możliwością rezygnacji ze strony Klienta bez ponoszenia żadnych kosztów. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy. Nie wszystkie towary oferowane w naszym sklepie będziemy mogli wysłać za granicę Polski, wynika to z przepisów jakie obowiązują w poszczególnych krajach nabywcy. W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
  3. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Skompletowanie i dostarczenie zamówienia zagranicznego trwa około 7 dni.    
  4. Czas realizacji, czyli wysyłki zamówienia, podany jest w dniach roboczych przy każdym produkcie.
   
PŁATNOŚĆ
 
  1. Klient ma do wyboru poniższe płatności:
     
  • PayU (szybkie płatności internetowe)
  • pobranie (zapłata przy odbiorze, tylko dla klientów z obszaru Polski)
  • zapłata przy odbiorze osobistym w CH Auchan Gliwice, ul. Rybnicka 207 lokal 19
  • karta (operator PayU)
  • PayPal
  • e-Raty (operator PayU)
  • tradycyjny przelew: BZWBK 88 1090 1766 0000 0001 3365 8659 Saxo Group sp. z o.o. sp. k. ul. Barlickiego 13/Oficyna I, 44-100 Gliwice
       
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
    (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@zbrojownia.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
    z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy po ustawowym okresie 14 dni, a przed upływem 100 dni produkt, powinien być w stanie umożliwiającym jego dalszą sprzedaż. Zwracany produkt powinien posiadać wszystkie metki, oznaczenia, a także oryginalne opakowanie, oraz dowód zakupu, np. paragon fiskalny.
  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., CH Auchan, ul. Rybnicka 207 lokal 19, 44-122 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 100 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 100 dni.
  9. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że kupili Państwo produkt uprawniający do darmowego zwrotu (szczegółowe informacje).
  10. Kiedy klient chce skorzystać z darmowego zwrotu konieczne jest posiadanie przez klienta wygenerowanej etykiety adresowej. W przypadku braku w/w etykiety adresowej pracownik firmy kurierskiej DHL może ją wydrukować jednak jest to usługa dodatkowo płatna - 4,30 PLN. Opłatę dolicza i pobiera od nas, a nie od klienta firma kurierska DHL. Kiedy taka opłata zostanie nam naliczona, będzie ona potrącana od kwoty zwrotu za odesłane towary i przekazana firmie DHL.
  11. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  12. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
 
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
 
  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym,
    w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@zbrojownia.pl.
    Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  4. Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.
  5. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., CH Auchan, ul. Rybnicka 207 lokal 19, 44-122 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).
     
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
 
  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., CH Auchan, ul. Rybnicka 207 lokal 19, 44-122 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@zbrojownia.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
                                                                          
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie
    z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr/.