FAQ - Pytania i odpowiedzi

Dla wygody naszych klientów i wszystkich odwiedzających naszą stronę prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli jednak masz wątpliwości i potrzebujesz szerszej pomocy – skontaktuj się z nami, z chęcią udzielimy wszystkich potrzebnych odpowiedzi.

Czy Zbrojownia.pl to autoryzowany sprzedawca oferowanych marek?

Tak, jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą wszystkich marek sprzedawanych w naszej ofercie – wszystkie produkty pochodzą od legalnych polskich i zagranicznych dystrybutorów. Jest to gwarancja oryginalności, wysokiej jakości i bezproblemowego serwisowania w Polsce.

Czy wszystkie produkty w naszym sklepie Zbrojownia.pl są oryginalne i nowe?

Tak, wszystkie produkty w naszej ofercie są pełnowartościowymi produktami, w 100% oryginalnymi, pochodzącymi tylko z oficjalnych źródeł i od legalnych polskich i zagranicznych dystrybutorów/producentów. Kupując u nas, masz pewność oryginalności produktu, dokument sprzedaży i gwarancję.

Czy sprzedajemy używane wiatrówki bądź repliki i ubrania z demobilu?

Nie! Wszystkie produkty w naszej ofercie są nowe i nieużywane. Nie prowadzimy również sprzedaży ubioru i akcesoriów z drugiego obrotu wojskowego, czyli demobilu.

Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, nie musisz się rejestrować! Wystarczy, że podasz nam dane, które potrzebujemy do wysyłki w formularzu na stronie. Możesz również do nas zadzwonić i złożyć zamówienie telefonicznie u naszych doradców.

Czy ceny prezentowane na stronie są ostateczne?

Staramy się oferować klientom jak najlepsze warunki i ceny, jakie możemy. Chcemy, by obie strony były zadowolone z zakupów. Jeśli chcesz negocjować cenę, złożyć zamówienie hurtowe, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy na adres sklep@zbrojownia.pl

Czy zakupione w naszym sklepie produkty posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie produkty, jakie oferujemy, posiadają gwarancje producenckie, obowiązujące w różnym okresie. Wszystko zależy od danego producenta – gwarancję są roczne, dwuletnie, trzyletnie, pięcioletnie oraz dożywotnie.

Jaki dokument jest gwarantem posiadania gwarancji na zakupiony produkt?

Paragon fiskalny, faktura VAT bądź inny dowód zakupu.

Czy wszystkie produkty są dostępne?

Większość produktów dostępnych na naszej stronie jest dostępnych od ręki. Wtedy przy produkcie widnieje odpowiednia informacja – dostępny, wysyłka w 24h. Jeśli produkt musimy dla Ciebie sprowadzić albo czekamy właśnie na dostawę, widnieje informacja – dostępny, wysyłka 2-5 dni. Jeśli produkt jest niedostępny nawet u producenta, to widnieje informacja, iż produkt jest niedostępny. Możesz się również z nami skontaktować i zapytać o dostępność produktu, jeśli masz wątpliwości lub chcesz się dowiedzieć kiedy będzie dostępny.

Jeśli zamówię dziś, to kiedy otrzymam przesyłkę?

Ogromna część produktów z naszej oferty może być u Ciebie już jutro! Wszystko zależy od czasu wysyłki podanego przy każdym produkcie oraz czasu, kiedy złożysz zamówienie oraz wybranej formy płatności. Jeśli wybierzesz produkt oznaczony terminem wysyłki 24 godziny, złożysz zamówienie w dzień roboczy, z płatnością za pobraniem bądź zapłacisz skutecznie szybkim przelewem do godziny 14, to wyślemy Twoje zamówienie tego samego dnia i już na następny dzień roboczy będzie u Ciebie! Zachęcamy do kontaktu pod adresem sklep@zbrojownia.pl aby potwierdzić tak ekspresową realizację zamówienia dla danego produktu!

Czy wysyłacie produkty zagranicę?

Tak, oferujemy możliwość wysyłki zagranicę. Przy tego typu zamówieniu koszty wysyłki są ustalane indywidualnie. Prosimy wtedy o kontakt pod adresem sklep@zbrojownia.pl. Wyjątkiem pozostają wiatrówki, repliki broni, gazy pieprzowe,  noży, maczet, siekier, tasaków, mieczy, katan.

Jak mogę zapłacić za zamówienie? Czy mogę zapłacić przy doręczeniu?

Za zamówienia złożone w naszym sklepie Zbrojownia.pl możesz zapłacić przy doręczeniu - wybierając opcję dostawy kurierskiej za pobraniem, ale także możesz uiścić opłatę z góry: przelewem zwykłym, przelewem natychmiastowym przez serwis payU, Blikiem, wybierając raty payU lub Płacę później, a także przez payPal!

Czy wykonujecie grawerowanie?

Tak, do praktycznie każdego produktu w naszej ofercie możesz dodatkowo zamówić grawerowanie - więcej informacji oraz wybór czcionek znajdziesz tutaj. Grawer oferowany przez nas jest wysokiej jakości grawerowaniem laserowym, który prezentuje się niezwykle estetycznie i charakteryzuje się wysoką trwałością.

Czym się różni wybijanie od grawerowania?

W naszym sklepie wybijamy nieśmiertelniki na zamówienie klienta. Nieśmiertelniki są wybijane, a nie grawerowane! W celu ustalenia wybicia nieśmiertelnika prosimy o kontakt na sklep@zbrojownia.pl

Czy istnieje możliwość zwrócenia towaru, jeśli mi się nie spodoba po dostawie?

Oczywiście masz możliwość odesłania do nas towaru do 100 dni od daty zakupu. Jednak po okresie 14 dni musisz odesłać z oryginalnym dowodem zakupu oraz w oryginalnym pudełku. Więcej informacji o zwrotach - tutaj.

Jak mam złożyć reklamację towaru?

Jeśli chcesz zareklamować towar należy wysłać go do nas na adres Pszczyńska 202A Gliwice. Dodatkowo załączyć paragon bądź inny dowód zakupu i formularz reklamacji. Formularz może zostać napisany odręcznie, a w nim należy podać powód reklamacji. Więcej informacji o reklamacjach - tutaj.

Jak mam dokonać zwrotu/wymiany?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu towaru lub jego wymiany odeślij go nam na nasz adres Pszczyńska 202A Gliwice. Dodatkowo załączyć paragon bądź inny dowód zakupu i formularz zwrotu/wymiany. Formularz może zostać napisany odręcznie, a w nim należy podać powód zwrotu/wymiany. Pamiętaj, by przy wymianie podać rozmiar lub produkt, na jaki chcesz wymienić. Warto również napisać do nas maila na sklep@zbrojownia.pl i poinformować o całej sprawie.

Czy zakupiony produkt mogę odebrać osobiście?

Oczywiście, zapraszamy po odbiór do naszego sklepu stacjonarnego znajdującego się w Gliwicach przy ulicy Pszczyńskiej 202A. Jeśli towar chcesz odebrać osobiście, zaznacz to przy składaniu zamówienia. Możesz zapłacić od razu i jedynie odebrać produkt wraz z paragonem lub zapłacić przy odbiorze.

Czy mój rozmiar jest dostępny?

Rozmiary są podawane przy produkcie. Jeśli interesuje Cię konkretny rozmiar kliknij, a następnie dodaj do koszyka. Jeśli rozmiar nie widnieje oznacza to, że nie jest on dostępny nawet u producenta. Jeśli jest dostępny u producenta, ale znajduje się na naszym magazynie zewnętrznym widnieje informacja – dostępny 2-5 dni.

Dlaczego nie odbieramy telefonów?

Nasza infolinia działa w godzinach 9-16 od poniedziałku do piątku oraz w soboty w godzinach 9-14. Podczas połączenia należy wybrać dział, do którego zostanie przekierowana rozmowa. Jeśli nie potrafisz się połączyć, to nie dlatego, że wszyscy zasnęliśmy, tylko wszyscy nasi doradcy są zajęci. Jeśli zdarzy się taka sytuacja, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Możesz też napisać maila na sklep@zbrojownia.pl

Co się dzieje z moją przesyłką?

Każdy klient, który dokonał u nas zakupu, otrzymuje na adres mailowy link do śledzenia paczki. Pamiętaj, by przy zamówieniu sprawdzić dostępność towaru. Czy jest dostępny w 24h, czy w terminie od 2-5 dni.

Jak dokonać u nas zakupu?

Screeny w osobnym pliku.