more SAFETY and FUN
wartość koszyka: 0 pln ; dostawa od 10 pln, do darmowej dostawy brakuje 100 pln
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
kod promocyjny
OK
  rozmiar cena ilość wartość rabat
dostawa od 10 pln, do darmowej dostawy brakuje 100 pln
do zapłaty: 0 pln
kod promocyjny
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE

DOSTAWA
 
  1. Koszty dostawy:
    - odbiór osobisty 0 pln w CH Auchan Gliwice, ul. Rybnicka 207 lokal 19
    - kurier InPost 12 pln
    - kurier InPost pobranie 15 pln

    - zakupy o łącznej wartości 100 pln wysyłane są na terenie Polski za darmo
    - wysyłka zagraniczna (kraje Unii Europejskiej) 60 pln (opłata stała)
     
  2. Realizujemy także przesyłki międzynarodowe na terenie krajów Unii Europejskiej. Zryczałtowany koszt wysyłki do kraju leżącego w Unii Europejskiej wynosi  60 pln / €15 (waga przesyłki do 5kg).
    W
    przypadku wagi powyżej 5kg, wycena jest przygotowywana indywidualnie z możliwością rezygnacji ze strony Klienta bez ponoszenia żadnych kosztów. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.
  3. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Skompletowanie i dostarczenie zamówienia zagranicznego trwa około 7 dni.    

PŁATNOŚĆ
  1. Klient ma do wyboru poniższe płatności:
     
  • PayU (szybkie płatności internetowe)
  • pobranie (zapłata przy odbiorze, tylko dla klientów z obszaru Polski)
  • zapłata przy odbiorze osobistym w CH Auchan Gliwice, ul. Rybnicka 207 lokal 19
  • karta (operator PayU)
  • PayPal
  • e-Raty (operator PayU)
  • tradycyjny przelew bankowy: BZWBK 88 1090 1766 0000 0001 3365 8659 Saxo Group sp. z o.o. sp. k. ul. Barlickiego 13/Oficyna I, 44-100 Gliwice
     
  
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
    (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@zbrojownia.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe (pobierz wzór).
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
    z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 100 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  6. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: SAXO GROUP sp. z o.o. sp.k. CH Auchan, ul. Rybnicka 207 lokal 19, 44-122 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 100 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 100 dni.
  8. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że kupili Państwo produkt uprawniający do darmowego zwrotu (szczegółowe informacje). 
  9. Kiedy klient chce skorzystać z darmowego zwrotu konieczne jest posiadanie przez klienta wygenerowanej etykiety adresowej. W przypadku braku w/w etykiety adresowej pracownik firmy kurierskiej DHL może ją wydrukować jednak jest to usługa dodatkowo płatna - 4,30 PLN. Opłatę dolicza i pobiera od nas, a nie od klienta firma kurierska DHL. Kiedy taka opłata zostanie nam naliczona, będzie ona potrącana od kwoty zwrotu za odesłane towary i przekazana firmie DHL.
  10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
 
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
 
  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym,
    w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@zbrojownia.pl.
    Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  4. Prosimy o zwracanie produktów na adres: SAXO GROUP sp. z o.o. sp.k. CH Auchan, ul. Rybnicka 207 lokal 19, 44-122 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).